Tuesday, April 2, 2013

APRIL



Alhamdulillah, hari ini sudah masuknya 2 April 2013. Sekejap sungguh masa berlalu. kan?

Banyak perkara yang berlaku pada bulan March yang lepas. Tidak kira perkara baik mahupun buruk. Dan semestinya kita mengharapkan perkara-perkara yang baik sahaja berlaku. Itu semua adalah ketentuan-Nya. Apa sahaja yang berlaku, kita haruslah menghadapinya dengan ikhlas.

Ucapan terima kasih diucapkan kepada para blogger yang sudi join simple segmen aku. Walaupun hadiah tidak seberapa, alhamdulillah dapat sambutan. Terima kasih juga kepada mereka-mereka yang sudi tag untuk join beberapa segmen dan juga giveaway. Mana yang sempat join, aku join. Yang terlepas tu, maaf terlambat. Hee

APRIL? Adalah bulan yang paling aku tunggu-tunggu. Bulan yang di mana aku mendapat satu job baru. Ala, bukan sesiapa pun. Perkahwinan abang dan akak saudara aku juga. Heee.. Saudara-saudara juga, kerja haruslah buat yang terbaik. Macam (Y). Hope semuanya berjalan dengan lancar.

Bulan 4 juga adalah salah satu bulan yang paling istimewa. Nak tahu apa istimewanya? Tunggu next entri. Hehe..

P/s: Bagaimana pula dengan bulan 4 korang? Ada apa-apa plan? Cer kongsi sedikit. Hihi

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

jd ptgrpher ea.. bgus2..

Unknown said...

Bulan ni bulan nak start bisnes baru..doakan akak success ye ^^

~ sorry tak sempat join aritu..serious busy.. -.-

✿INA AINAA✿ said...

wahhh macam suspen je ni.. xsabar nk tunggu next entry... tahu xpe, makin cepat masa berlalu.. rse tak ckup nafas nak buat kerja.. huaaaaaaaaaaaaa

Unknown said...

xde apa-apa plan lagi. huhu

FarhanahAdzlan said...

ohh bulan 4 ni adalah paling memeningkan nak handle satu kem kepimpinan budak skolah-,-walaupun satu jee rasanya macam nakk...arghh!
ehh over pulak saya ni hehe