Sunday, June 3, 2012

EkaTikah Craft Secara Rasminya Di Tutup Sementara Waktu


Hai semua. Salam hujung minggu.


Sebelum aku mulakan huraian lebih lanjut untuk entri aku kali ini, aku mau tanya sat. Ada sesiapa yang perasan kewujudan banner di atas sepanjang satu dua bulan nie? Haa, yang tak perasan tu, mesti singgah macam tu sahajakan? Sampai banner yang terpangpang besar kat blog aku nie pun korang tak perasan. *tacing la macam nie xP*

Anyway, entri ini bukan entri tacing men"tacing". HeHe. Tapi aku sebenarnya mahu buat pengunguman bahawa, EkaTikah Craft akan di tutup sementara waktu. Segala tempahan tidak akan diterima. Harap maklum!

Kenapa tutup sementara? Yewla, lagi beberapa hari sahaja lagi aku dah nak masuk hostel. InsyaAllah, rabu nie aku dah daftar masuk hostel. Awal? Sebab ada kerja yang perlu diselesaikan. HiHi

Tetapi jangan risau. Anda-anda semua boleh membuat tempahan semula APABILA mulanya cuti sem atau cuti apa-apa sahaja laa.. *asalkan aku cuti*  Bukan malas, tetapi aku nak tumpukan pada study terlebih dahulu. Bisnes nie pun aku buat untuk sementara waktu sepanjang aku cuti sem nie.

Walaubagaimana pun aku still bersyukur dan sangat-sangat berterima kasih kepada mereka yang melanggan barang aku. Thanks so much . Aku harap anda-anda semua berpuas hati dengan hasil tangan aku sendiri. Hihi

Okelah. Itu sahaja yang aku mahu sampaikan untuk entri aku kali ini. Sebelum itu, jom kita lihat antara tempahan yang dapat aku siapkan minggu-minggu lepas 

Lolipop COmel tempahan daripada Tika :) 

Love sederhana besar tempahan daripada Ain :)

P/s: Maaf ya kerana terpaksa menolak beberapa tempahan buat masa ini. Kesulitan amat dikesali.

Suka dengan entri ini? Meh la LIKE Thanks 

0 comments: