Friday, May 11, 2012

Sahabat [Oreo 3 Plus 1]




Hai semua. Salam Jumaat 

SAHABAT. Apa makna SAHABAT bagi anda semua? Adakah hanya ada pada nama SAHABAT sahaja? Atau, anda hanya mahukan SAHABAT tetapi anda tidak menghargai SAHABAT itu? Anda sendiri fikir-fikirkan apa itu makna SAHABAT yang sebenarnya. :')

Semua orang ada SAHABAT right? Begitu juga anda, anda dan juga aku. HEE.. Tapi bukan SEMUA SAHABAT bermakna dan betul-betul mempunya erti SAHABAT yang sebenar. 

Sememangnya sukar untuk kita mencari dan mempunya SAHABAT yang betul-betul mempunyai ciri-ciri SAHABAT yang sempurna. Dalam beribu-ribu kawan yang kita, tak semestinya semua menganggap kita SAHABATNYA. Senang cerita, SAHABAT nie boleh dikira dengan jari sahaja. HEE

Ada orang cakap, SAHABAT akan sentiasa ada bersama kita ketika senang dan susah. Ada juga orang cakap SAHABAT, akan sentiasa memberi dorangan dan semangat untuk diri kite. Itu setengah orng cakap. Bagaimana pula pendapat anda? 

Aku nak cakap banyak tentang SAHABAT pun tak berapa pandai sangat. Tapi alhamdulillah, aku still mempunya SAHABAT dunia dan akhirat. Sesungguhnya aku sayang teramat pada SAHABAT-SAHABAT aku semua. Begitu juga anda kan? HUHU

Sebelum aku akhiri entri tentang SAHABAT aku hari ini, aku nak showoff satu video pendek mengenai SAHABAT. Mungkin ramai yang dah tengok video pendek nie. Tapi aku yang dah tengok video pendek nie pun nak tengok banyak kali, tak mustahil juga untuk anda semua. 

Hee, selamat menonton :D


Minta tolong klik sini dan sini boleh? Tq

1 comments:

rAIHan said...

beruntung kalau dapat jumpa sahabat yg sejati...

jemput singgah,
http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/hati-wanita-dan-lelaki.html