Wednesday, May 9, 2012

3 Hari 2 Malam Di Putra, Kuala Lumpur




Hai semua.. 

Hari nie aku just nak share beberapa gambar yang sempat aku snap semasa aku dan rakan-rakan aku hang out kat Kuala Lumpur hari tu. Tak banyak mana pun, adalah dalam 10 hingga 20 keping. Hee, itu pun banyak masa dekat Theme Park, Berjaya Times Square.

Apa lagi, jom layan ~~ 



















Okelah. Itu sahaja kot gambar yang dapat aku share. Nak share semua memang tak dapat lew.. Satu gambar nie mempunyai saiz yang besar. So, nak upload memang take a long time la kan.. HEHE.. 

Biasalah, kalau aku tuan punya camera, memang tak ada la gambar aku. Bukan apa, aku nie jenis yang TIDAK SUKA AMBIL GAMBAR SENDIRI.. HIHI. Harap maklum. Sekian.

P/s: To Aziah, Nang and Syira, best sangat hangOut dengan korang walaupun kaki aku rasa macam nak tercabut masa tu. Ala, bukan selalu kan. HEHE.. Tapi sayang hanya kite berempat sahaja. Apa boleh buat. Yang lain BUSY. InsyaAllah, next time kite hangOut dengan semua gegirls oke. HAHA. 

Minta klik iklan sini boleh? Tq