Wednesday, April 4, 2012

Beroperasi Semula :D




Hello!!! Haii!! Hello!! semua reader yang aku kasihi..#Sambil lambai-lambai tangan.. Yuhooo. Bertemu kembali kite setelah sekian lama blog ini ditutup buat sementare waktu. Dan hari ini secara rasminya blog ini dibuka semula untuk tatapan umum.. HEEE

Haa, mesti ramai yang cuba buka blog aku, tapi tak boleh.. kan? Hee, private maa.. Masa tu blog aku dalam proses Under Construction.. Dan inilah hasilnya.. Berubah? HAHA.. Tak bayak berubah pun.. Kalau korang selalu datang blog aku, mesti korang perasan apa yang berubah.. HEWHEW :3 Background still sama macam dulu. Malas nak tukar.. Bagi aku dah oke tu.. Tak suka? Sila tutup mata anda.. HEHE..

So, apa pendapat korang pula tentang blog aku yang sekarang ini? OK or KO?? Ala, blog aku tak secantik dan sehebat blog-blog kat luar sana.. Kalau tak suka blog aku, ok FINE! Tak payah baca. Blog ini dialu-alukan kepada mereka yang sudi sahaja.. Ada FAHAM!!

Selama blog aku tidak beroperasi rindu tak dengan entry-entry aku? Apaa? Tak rindu? Ok, fine! Merajuk 5 saat -____- 
# 1...........2.............3..............4..................5......saat Ok, dah.. HAHA.. Sudah lama tak bergurau senda kat blog nie.. SUMPAH rindu yang teramat. Last aku update blog pun masa entry Last Payyperr :D

Cakap pasal entry Last payyperr? Haa, itu bermakna final exam aku dah habis.. Wuuhuuu.. Sudah lama habis maa.. Dah keluar results pun dan results aku kurang memuaskan untuk sem 2 nie.. Seriusly, rasa macam nak terjun lombong depan KSJ tu bila tengok results. Tapi nasib baik kat rumah, tak jadi nak terjun la.. HAHA..

Inilah rupanya kalau orang yang sudah lama tak menaip. Sekali dapat menaip tak nak berhenti woo.. Macam-macam mahu cerita mehh.. HEHE.. Tapi fikir balik, taip panjang berjele nanti tak ada pulak yang nak baca entry aku nie.. Elok-elok datang blog aku nak baca entry, lepas tengok entry panjang tak jadi nak baca.. Ade sesetengah reader macam tu.. HEE

Ok lah.. Sampai sini sahajalah ayat aku untuk entry aku kali ini. Ehh, kejap.. Sebelum itu, jom kita menari bersama-sama.. Tiru gaya Spongebob kat bawah nie.. HAHA.. Semoga terhibur.. Byebye 

Minta jasa baik korang klik sini dan sini boleh? Tq 


6 comments:

Ezad Skytech said...

selamat kembali..hee~

> hee..biasalah tu..lama tak menaip..kdg2 entri da panjang tu..baru sedar..hee~

Dayang Deno said...

selamat berblogging kembali!! deno baru je abis exam.. baru stat cuti sem.. so bleh la dtg sini... :)

Shiema Sufian said...

Oke dah. lawaaa and makin kemas.

-meeSUPERGIRL- said...

wah pnjg nye entry dy . btw , nice ! hehe . sy follow

QA's ~ mamapapa said...

welcome back :)

tirahzairi said...

xsuka exam...huhu