Wednesday, March 14, 2012

Tomorrow Is My Final Exam




Hai semua...

Nampak budak perempuan comel kat atas nie?? Haa, aku la tu.. HAHA.. #OK, Tipu disitu ..HEHE..
Aku just nak cakap perasaan aku sekarang nie sama macam budak perempuan comel kat atas nie..

Yes! Esok aku dah start final exam..Woooo!! Banyak cuak sehh.. Tapi cuak teruk mana pun exam tetap exam.. Bukan boleh suka-suka hati nak cancel macam gambar kat bawah nie..kan?? HAHA


Esok exam paper Programming aku still boleh online, update blog lagi.. Kan?? A'ah, Programming punya paper banyak senang... Senanglah bagi mereka yang pro bab Programming nie.. aku?? Hanya mampu buat muka macam nie .______.  HEHE.. 

Relex la.. Otak juga memerlukan rehat.. Kalau dok continue study tak berhenti-henti jemm otak sehh.. Dari elok-elok boleh ingat apa yang di baca, nanti hilang pulak semuanya.. Tak ke payah nanti.. HEE

Tapi rehat pun jangan lama-lama nanti terlebih rehat pulak.. Tu pun payah jugak.. HAHA..So, pandai-pandailah bahagi masa study tu oke! #Macam cikgu pulak..  

Okelah. Sudah cukup rehat otak nie.. HEHE.. Nak sambung buat revision pula..Wish me luck for my final oke. Tq, sayanggg semua..  
 

To all my reader: Sepanjang minggu final exam nie aku tak dapatlah selalu update entry.. Aku nak fokus pada final exam aku.. Insya-Allah kalau aku ada free time aku update oke. Hee, kalau dah singgah tu rajin-rajinlah tinggalkan jejak kat soutbox aku tu oke. Nanti aku jejak korang semula..

Byebye

4 comments:

Scha Aryana said...

goodluck! ;)

saffiya_aleesya @ echa said...

good luck for your exam sis ;-)

Ezad Skytech said...

hee...comel pulak gambar budak tu kan..hee..

> all the best ye..:D

Shiema Sufian said...

Goodluck awak. semoga Allah permudahkan urusan awak and semoga kejayaan mengiringi awak (: