Saturday, March 10, 2012

Seharian Bersama SkuadFoto



Hai semua..

Sumber- [WeHeart]


Huuh, penat gila hari nie.. Masa aku taip entry nie pun aku dalam keadaan penat + lenguh-lenguh kaki akibat berjalan jauh tadi.. HEE.. Semangat nak update blog punya pasal, aku update juga laa..#Kamil suruh aku update Tapi entah ade ke tak orang yang baca.. #IDC

#Jalan mana sampai kaki lenguh-lenguh bagai??? Sebenarnya hari ini aku ada praktikal skuadFoto untuk U aku.. So, destinasi pilihan kali ini MELAKA.. Yeahh, tempat lahir ku.. HEHE.. Alarh, biasalah.. MELAKA kan banyak tempat-tempat yang cantik dan tempat-tempat bersejarah yang boleh dijadikan tempat shoot gambar.. #pujiNEGERIsendiri.. HAHA

Penat-penat tadi pun still aku dapat rasa bestnya sampai sekarang.. First time kot aku join skuadFoto UTM.. Seriusly, BEST.. HEE

Banyak tempat-tempat yang kite orang pergi untuk shoot gambar iaitu merupakan tugasan kite orang.. Atas bantuan abang-abang senior, dapat la aku belajar serba sedikit lagi tentang fotografi nie.. Nak tambah ilmu la kata kan.. HEHE..

So, malam nie aku tak sempat nak upload apa-apa gambar yang aku shoot tadi.. Transfer gambar dalam lappy pun belum.. #nampaklah malasnya tu.. HAHA Sabar naa.. Nanti aku free aku upload OKE! Lagi pun kena pilih dulu.. Tak kan gambar blurr pun nak uploadkan?? #Malu-malu

Okelah.. Penat-penat pun study tu jangan lupa.. Final exam dah dekat TIKAH oii.. HEHE.. Wish me luck.. Bye bye

P/s: Maaf kalau ayat aku tunggang terbalik malam nie.. Faktor kepenatan... HEE

2 comments:

Shiema Sufian said...

goodluck for final. tapi mesti best kan kalau shoot gambar (:

Fadzmie said...

Takpe je. Nanti bila dah rehat, boleh la upload. :)