Monday, December 5, 2011

Review Filem : Breaking Dawn [Part 1]



Klik sini dan sini dulu, Tq



Hai semua...

Malam ini topik aku Review Filem : Breaking Dawn [Part 1]?? Haha, orang sekarang tengoh heboh sana sini pasal filem Ombak Rindu..Aku dok citer lagi pasal Breaking Dawn [Part 1]..Dah lapuk wehh.. 

Apa lapuknye...Tadi masa aku tengok filem tu, still penuh kot tempat duduk...Sampaikan aku terpaksa duduk kat bahagian sit couple depan sekali..Hampeh

Pendapat aku tentang filem tu??? For me, not bad laa... Haha, cakap macam aku nie pengarah filem jew an.. Bukan apa, sebenarnya aku kureng minat sikit filem nie... Aku tengok tadi pun sebab kawan aku Dinie belanja aku tengok filem tu..Kalau tak, takde maknanya aku nak tengok filem tu.. Heee

Kureng minat? Yewla, sebab aku tak follow filem nie dari awal...So, tiba-tiba tengok pertengah mana tak pening kepala aku tengok filem nie...Tapi nasib baik ada Dinie..Hehe..Sebab tadi dye terangkan serba sedikit jalan cerita filem tu..So, takdalah terkial-kial sangat nak faham jalan cerita filem tu kan?

Akhir komen untuk filem ini, hero dia not bad la...Boleh tahan handsome laa dan boleh  dijadikan calon suami aku..Hahaha.. Oke, mengarut tengah-tengah malam.. Tapi nak tanya, memang semua puntianak muka-mukanya memang putih ke?? Kalau macam tu aku pun nak jadilah puntianak..Boleh jadi cantik macam Bella..  

Okelah..Hari pun dah larut malam..Orang lain dok nyenyak tidur, dan aku nie dok menghadap lappy..Balik-balik terus menghadap lappy..Dengan penat tadi tak hilang lagi..Huuh,  Bye Bye
 
P/s: Thanks Dinie sebab belanja aku tengok filem nie..Hehe..Dan tak lupa juga to Yana, Ada and Kiera..Enjoy keluar dengan korang hari nie..Sampai penat tangan aku nie ke hulu ke hilir bawak barang..


4 comments:

Ezad Skytech said...

hee...best la member belanja tengok wayang..

#kalau tengok filem yang ada part2 ni..kalau tak tengok dari mula..mmg ta paham la..heee~

cik ika said...

smelah ta minat lgsung sebab ta tgk dr awal..

Unknown said...

sume dok heboh psl ombak rindu je.. huhu nk kna tgk ni, twilight da tgk

dinie SZ said...

hehe..welcome2..hehhe