Sunday, December 11, 2011

Kerusi Urut Refil


Klik sini dan sini dulu, Tq

Hai semua..

First of all sorry to say because aku tak update blog aku nie hampir seminggu.. Dan hari ini aku kembali semula untuk update.. Bukan malas tapi kesihatan badan yang tidak mengizinkan aku untuk mengupdate blog aku nie..Hari ini alhamdulillah demam aku dah sembuh dan yang tinggal cuma batuk sahaja.. Esok lusa insyaallah sembuh la.. 

Berbalik kepada cerita asal kita untuk hari ini.. Korang pernah dengan tak "kerusi urut refil?" Haaa, mesti tak pernah dengarkan..Yang biasa korang dengar air McD yang boleh direfil banyak kali tu.. Haha, meh sini aku nak bagitahu apa itu kerusi urut refil! 

Seperti yang korang tahu, sekarangkan kat pusat-pusat membeli belah mahu pun KLIA ada disediakan kerusi urut yang masuk duit tu kan? Alaa, RM1 untuk tiga minit..Haa, mahalkan? Macam tak berbaloi jew..

So, semalam aku dan family aku sempat cuba satu kerusi urut refil yang ada kat KLIA.. 


Ini dia orang pertama yang try kerusi urut refil nie..Hehe

Oke, ini dia model kerusi urut refil kite.. hehe
Hahaha, sebenarnya kerusi urut refil yang aku maksudkan ialah korang tengok gambar kat bawah nie. Yang aku bulatkan itu sebenarnya peti duit untuk duit yang dimasukkan.. TAPII, kerusi yang kite orang duduk nie tempat duit dia dah pecah.. So, kalau masukkan duit, duit itu akan keluar semula dan korang boleh isi balik duit itu sampai korang puas guna kerusi urut tu..

Haa, tengk ayah aku..Siap peace lagi..Hehe
Apa-apa pun aku mahu mengaku yang BUKAN aku dan family aku yang kopakkan peti duit tu oke.. Kte orang datang memang dah tersedia kopak.. Haha, rezeki kte orang..

Okelah, sampai sini sahaja kisah kerusi urut refil aku.. Nanti aku try buat sendiri kerusi nie oke.. Bye

P/s: Alhamdulillah mak lang dan pak lang aku selamat sampai di KLIA jam 3 pagi semalam.. Puas dok menunggu kat KLIA tu.. Sebab tu la try dengan kerusi urut refil nie..


3 comments:

Ezad Skytech said...

tiga minit RM1..mahal tu...hee~

#untung la dapat conquer kerusi refill tu..hee~

cik ika said...

hee..sll je nmpk..tp nk gune sgt tamaw..kne byr pnye pasal..hahahha

Anonymous said...

salam tuan dan puan...jika anda berminat untuk mempunyai bisnes kerusi urut seperti di shopping complex..boleh hubungi En. haiqal 0392058585 tau email ke hengdefitnesstech@yahoo.com.Anda juga boleh memulakan bisnes kerusi urut itu dgn harga yg amat rendah.