Saturday, November 26, 2011

Salam Maal Hijrah 1433H


Click sini dan sini dulu, Tq


Hai semua... Salam malam sabtu dan Salam Maal Hijrah semua..

Huuh, tahun baru Islam baru membuka tirai...Apa azam baru korang untuk tahun ini??Takkan sama jew dengan tahun-tahun sebelum nie..Mesti ada perbezaan setiap tahun right?? 

Aku?? Insyaallah aku berazam tahun nie untuk belajar bersungguh-sungguh sehingga mendalam segulung sijil diploma dan kalau boleh segulung ijazah, mentaati perintah ibu bapa dan berusaha untuk menjadi anak yang boleh membanggakan ibu bapa aku..Hehe, itu memang azam aku untuk setiap kali masuk tahun baru...

Azam lain?? Hurmm, nak cari pasangan hidup baru..Yang boleh menjadi penaman hidup ku dikala aku susah dan senang..Haha...Ayat tak boleh blar an...

Issh, tak mau dehh..Itu hanya kata-kata dari mulut aku sahaja...Just joke maa...Buat masa nie aku tak fikir lagi untuk ada perasaan sayang ke cinta ke ape ke..Yang aku tahu sekarang nak kejar cita-cita dulu..Cintan-cinton nie belakang kira..

Oke laa.. Azam, azam juga... Jangan cakap jew lebih, tapi tak pernah untuk berusaha mencapai azam tu.. 

SALAM MAAL HIJRAH 1433H.. Bye Bye

P/s: Nak beli handphone baru itu dikira azam tahun baru kew?? hehe

6 comments:

yen(toka ziizokukuto) said...

thankkz for this entry,,salam maal hijrah

SoLy SoLicious said...

salam maal hijrah ^^

Unknown said...

Salam maal hijrah jugak untuk awak :D, hehehehe.. beli handpon baru?? tak kira kot. just mungkin keinginan je..hik3...Azam ni something yang susah nak capai but we have to work hard for it. :D

KETUL POKET said...

hepi new hijrah year dear (^^)!

ain akasyah said...

Salam maal hijrah sahabat blogger

Pizza Dari Dapur Masterchef Yang Menyelerakan Oi

Nabiel said...

Salam maal hijrah~eh2.1st tyme jmpe blog yg sama nama ngan blog gwa nie~hehehe

p/s:jum komen dan like snie GADGET IMPIAN SAYA