Friday, November 11, 2011

New Look


Click Sini Dulu Please, TQ



Hello guys...Macam mana hari nie?? Anything happen?? Something that good news?? Huhu

Maklumlah, hari inikan bersamaan 11.11.2011.. Cantik sungguh tarikh itu kan?..Sudah tentu ramai orang sudah lama menanti-nantikan ketibaan tarikh itu.."And Now, Here I Come" Hehe..

So, semperna dengan tarikh yang korang cakap "Special Day" tu, aku buat sedikit perubahan kepada blog aku nie..."As you all look, that difference now" Hehe.. Aku sahaja mahu buat nafas baru kat blog aku nie...

Aku just tukar background blog, header dan footer blog.. Aku tak tahulah di mata korang ok or tak? Dari mata aku ok jew..Hehe..Alarh, asal sedap mata memandang cukup.. Yang pasti ini hasil cipta aku sendiri..No cilop-cilop ok

OK, thats all from me...Harap dengan perubahan baru blog aku nie, membuatkan lebih ramai lagi yang sudi berkunjung..Heee Bye Bye! Have a nice day

Jom click Sini, Sini dan Sini.. TQ 

2 comments:

✿INA AINAA✿ said...

hehehehehe.....hari yg cantikkan??? heheheheh

EkaTikah said...

@lady: a'ah, cantik..hehe