Monday, November 7, 2011

Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan



Hai semua..

Ini entry pagi Isnin..hehe, segmen dari Hafizzi..

Click doodle di bawah untuk join..

Ok, sifat atau ciri atau perangai lelaki yang aku idamkan ialah:

Firstly, aku harapkan seseorang lelaki yang boleh mengimamkan aku dan menjadi ketua keluarga yang dapat membimbingku.. #skemakan ayat..hehe  

Seorang lelaki yang terima aku seadanya...

Lelaki yang bertanggungjawab dan jujur dalam perhubungan..

Lelaki yang sempoi dan sporting...Yang boleh berbawak berbincang kalau ada masalah.. 


Lelaki yang funny..Sebab aku nie jenis yang suka gelak..Gelak macam nie..Hahaha..

Seorang lelaki yang peramah..Yewla, aku nie pemalu..Peramah + Pemalu baru cun...Hahak

Paling penting lelaki yang TAK MEROKOK..Aku dapat tahu dia MEROKOK, time tu jugak clash dan sumbat satu kotak rokok dalam mulut dia..Hahaha, kejam tak?

Dan kalau boleh aku mahu lelaki yang mempunyai hobi atau minat sama dengan ayah aku..Sebab nanti boleh kongsi minat tu sama-sama..#niat nak membodek jew..

DONE!!!

Tag : Nurfaz, Eda, dan Diyana

8 comments:

Unknown said...

All the best awak :D

Unknown said...

alamak kena tag..hehehe best gak ek..about ciri2 lelaki idaman..hmmm wahhh nanti fahz wat ek..:)

Asy Faro said...

blogwalking ke sini dan membaca latest entry.

bukan semua yang kita nak dapat.hehe

senang2 nanti usha la blog saya.
be my follower is an extra bonus for me(if and only if u find my blog interesting) =D

salam kenal. -Asy Faro.

FIZGRAPHIC said...

hihi..thanks join ye..
peace..

Anonymous said...

good luck :)

saya dtg dri segmen yg sama...nice to meet you :)

Miss Hidy said...

wah..banyak juga list lelaki idaman tue kan..untunglah kalau dapat wish list tue..=)

ⓌⒶⓉⒾⒺ ⒹⒾⓂⓅⓁⒺ said...

hai..dri segmen sama dtg terjah :)

Unknown said...

wah ! eda di tag . . tenQ dear :)