Monday, October 31, 2011

Oktober Bakal melabuhkan Tirainya



Hai semua reader yang aku kasihi...

Beberapa minit lagi bulan Oktober akan melabuhkan tirainya...Muncul pula bulan November dan selepasnya Disember... Aishhh, sekejap jew masa sudah berlalu..Sayang pula nak tinggalkan bulan Oktober ini..Banyak peristiwe pahit manis sepanjang bulan Oktober nie...

Bulan Oktober inilah yang banyak berjasa kepada blog aku...Traffik blog aku semakin meningkat, jumlah commenter juga semakin bertambah dan paling penting peningkatan yang mendadak kepada jumlah follower blog aku ini...

Bukan itu sahaja, bulan Oktober ini juga meninggalkan aku dengan pelbagai pengajaran dalam hidup...Itu semua akan menjadi sebagai pengajaran dan iktibar untuk aku menghadapi hari-hari berikutnya...

Aku harap bukan hanya untuk bulan Oktober sahaja..Biarlah untuk semua bulan yang ada..

P/s: Selama Tinggal Oktober, Selamat Datang November

2 comments:

Ezad Skytech said...

hee...setiap bulan ada kenangan dia yang tersendiri kan...:)

selamat datang November...

SoLy SoLicious said...

welcome nov ^^