Monday, October 31, 2011

Makan Itu Makan Ini :D


Hai semua reader yang aku kasihi...Semalam sehari suntuk blog aku menyepi lagii...Bukan malas OK..tapi kesibukkan hari Ahad aku yang membantutkan aku dari update apa-apa entry..Baru nie haa ada masa..hehe, sehari suntuk aku keluar berjalan bersama family aku..Yewla, dah lama tak berjalan..

Seriusly, semalam macam-macam yang aku makan...Dari pagi hingga ke malam asyik makan sahaja..Makan itu makan ini, dan sememangnya semuanya sedap-sedap...
Apa yang aku makan??

Mula-mula, ayah belanja breakfast makan Mee Goreng Mamak..


Lepas tu makan otak-otak pula...Pehh, dah lama tak makan otak-otak nie...




Ini pula sata..Yup, ini kire second time kot aku makan sata.Boleh tahanlah sedapnya..


Petang makan cucur udang pula...#nama jew cucur udang tapi takda udang




Makan malam pula, ibu masak nasi serai...Fuh,, sedap wehh...nie first time aku makan nasi serai..


Hahaha, apa macam? banyakkan aku makan semalam....Sampai memulas perut aku dibuatnya...So, hari ini kene kurangkan makan..Makan semalam boleh cover untuk makan hari ini..hehe

P/s: Breakfast apa pula yang ibu buat pagi nie??.. hehe

6 comments:

Dianz Ipoh said...

cucur udang paling suka :)

umamahkinah said...

bestnye dapat jnjalan....
bosan gile duk umah..

SoLy SoLicious said...

mengidam sata...huhu

Anonymous said...

http://fyfysproperty.blogspot.com/2011/10/followers-yang-ke-200.html awak followers yg ke 200! Jom dtg tgk hadiah awak! :D

Ezad Skytech said...

huuhh...masuk sini je terus lapar tengok gambar2 ni...ohh..sata..lama tak makan da ni..hee~

fiQRa said...

sungguh mas lapar =))