Monday, October 24, 2011

Blog Aku Dan Follower


Hello guys...jumpa lagi kte yew..huhu..kali ini aku join segmen 'Blog Aku Dan Follower' yang dianjurkan oleh HH [HasrulHassan].. :)

  • 2 Follwer Terawal- antara follower terawal blog aku ialah Blog Putra Putri dan Blog Ezao' Edogawa . Aku sangat berterima kasih kepada mereka kerana sudi follow blog aku yang suatu ketika dahulu memang entah apa-apa punya blog...hehe :P
  • 2 Follwer Paling Best- Hoho, antara follower yang paling best blog ini ialah Ben Ashaari Dan Lyssa Secrete..firtsly aku tak percaya blogger top macam mereka nie sudi follow blog aku yang tak seberapa nie..hehe..secara tidak langsung, mereka berdua telah memberi nafas baru kat blog aku nie..semangat nie semangat..hehe Thanks so much to Abg Ben dan Kak Lyssa ^^
  • 2 Follower Terakhir- OK, follower terakhir untuk blog aku nie ialah Ini Blog Aku [follower yang ke-455] dan Blog Mocha Cola Allyna [follwer yang ke-454]...terima kasih kerana meramaikan lagi follower blog aku nie...hikhook ^^
Last word, thanks so much to all my follower...thanks sebab sudi menjadi pengikut setia blog aku nie..koranglah yang telah memberi aku semangat dan idea untuk aku terus berblogging...keep in touch OK.. ;)

Click banner di atas untuk join...ingat tarikh tutup penyertaan pada 26 Oct #tarikh birtfday aku..hehe :p

2 comments:

Acik said...

owh, abg BA and lyssa ... :)

Admin said...

terima kasih kerana sudi join segmen saya ni ...