Monday, September 26, 2011

Sweet Memori : I Never Forget It

^______^

You all memang the best  :)
Semalam, aku adew outing photoshoot bersama budak club photografi dan crew Asfon dekat Ulu Yam, Selangor...ya, nie pertama kali aku outing kat luar dengan budak-budak fotografi..memang best gile ar...pergi nie pun bukan just sajew-sajew nak makan angin..tapi nie juga salah satu assignment final kteorang...kteorang kene shoot nature picture..

Sumpah, mula-mula aku sampai aku blur...tak tau nak amek gamba apew...yewla, aku bukan mahir sangat pasal fotografi nie..hehe..tapi naseb baek En Mahathir **selaku pengajar kiteorang bawak geng Asfon dye..adewlah dalam tiga orang...itu bukan calang-calang orang ohhh...huhu..

Apew-apew pon thanks kepada En. Mahathir and the geng sebab ajar kiteorang cara nak photoshoot..aku yang mulanya tak minat sangat pasal fotografi nie terus jadi minat..hehe...thanks juga dekat geng kelab fotografi sebab bagi kerjasama yang memang tak aku sangke ar..**dalam kelas semua diam jew an..haha




P/s: Secara tak langsung dapat release tention before final exam nanti..haha :p

0 comments: