Saturday, September 24, 2011

Entry Dua Hari Lepas : Happy Birthday Ibu

^___________^
 

Owkey..sebenarnya dah lame aku nak post entry nie...tapi terbantut disebabkan "beruk"band aku mati..**dah hbs tarikh luput daa..hahaha...apew-apew pun aku tak peduli..aku nak juga update..hehe..ofcause la, sebab aku sayang ibu aku..**??

To Ibu, Happy Birthday Ibu..Sorry to say sebab tahun nie tak dapat sambut birthday ibu...tak macam tahun sebelum-sebelum nie...paling kurang pon mesti bagi ibu sekeping kad hari jadi..apew-apew pon Ika doakan ibu panjang umur and murah rezeki ok..Ika sayang ibu sangat-sangat..**sayang ayah juga sangat sangat..<3<3<3 :D
P/s: Insyaallah, Ika balik nanti kite sambut birthday Ika sekali dengan birthday ibu and birthday ayah ok..<3<3<3 :)

2 comments:

nick dot anis said...

waaa rindunye kt mama i

EkaTikah said...

@ nick dot anis: tulah..rindu ibu kat rumah :(