Saturday, September 17, 2011

Aku harap aku akan bahagia mcm domo :)


^_________________^


Owkey..tajuk macam gempak jew an..hehe...tpi tak gempak mane pon..bdw, korang tengok picture domo kat atas nie..hee..sweet jew an..sweet like lolipop...haa, yg aku maksudkan tajuk aku tu domo lah...hehe..memang tak masuk akalkan...tapi bgi aku masuk akal kot...yewla, walaupun itu just kartun tapi gamba couple domo kat atas nie memang buat aku jelez..bahagia jew aku tengok...aku pun tak bahagia macam tu kot...bukan kot tpi memang tak bahagia pun...

Cakap pasal bahagia nie,, hurmm...bilalah aku nak kecapi kebahagian mcm orang lain?? mcm domo kat atas nie kew?? best jew aku tengok kawan aku bahagia jew dengan bf masing-masing...aku??...haprak...korang tengok aku tiap-tiap hari happy jew...tapi dalam hati and kepala otak aku sapew tau an..macam-macam aku fikir...bila  fikir-fikirkan balik buang masa aku fikirkan semua tu..baik aku fikirkan pasal final exam yang makin dekat nie...

Walau ape pon aku cukup bahagia dengan adewnya family yang aku sayang sangat-sangat, saudara-mara aku, bff aku dan  kawan-kawan aku tak kesah kawan sekolah rendah, sekolah menengah mahu pun kawan-kawan U..tak semestinya tanpa 'dye' kite tak bahagiakan?? :')..bdw, thanks sebab support aku selama nie..**tak kesahlah support apew-apew pon..hehe

P/s: aku harap satu hari nanti aku akan bahagia macam domo kat atas nie..hee :)

0 comments: