Tuesday, August 9, 2011

kenapa mesti couple dengan classmate sendiri??



^___________________________^






Tajuk aku malam nie tak la best mana pun..tapi tajuk entry aku kali nie merupakan satu tanda tanya pada diri aku..**cehh..hehe..bukan tak puas hati atau cemburu, tapi aku musykil juga kenapa mesti couple dengan classmate sendiri??..dah macam tradisi pon adew aku tengok..hehe..


Contohnye mcm kat dalam kelas aku...bukan sorang dua yang dah couple dengan classmate sendiri,,tapi lebih kurang 4 or 5 org kot yang couple dgn classmate sendiri...macam aku cakap tadi dah macam tradisi dalam kelas aku nie..tapi bukan kat kelas aku yang sekarang nie jew, masa aku sekolah menengah dulu pun ade yang couple dengan classmate sendiri..perkara biasalah tu..hehe...bdw, adew juga yang still nak sembunyikan relationship dyeorg..yewla, takut jadi bahan kat dlm kelas nanti..alarhhh,,tak lame de rahsia relationship korang tu..lambat laun akan terbongkar juga..dalam kelas wehh..tak leh nak sorok apew-apew..haha..


Sekali pandang sweet jew aku tenguk dyeorg semua...tapi, dua tiga kali pandang nanti jelez la pulak..hehe..tapi apew boleh buat..maybe dah jodoh dyeorg dengan classmate sendiri...lagipun, beruntung gak kalau dapat gf or bf classmate sendiri..yewla, pergi dan balik kuliah boleh same-same, pergi makan same-same, stdy same-same, leh discus same-same and semualah boleh buat same-same...**takdelah semua...batas-batas pergaulan kene jaga juga..


Itu untungnye...belum lagi ruginya...korang tak terfikir kew, kalau couple dengan classmate sendiri nie segala tingkah-laku kite diperhatikan?? nanti kalau salah silap sikit kene marah,,ngajuk la..tak semualah..kalau dapat yang sporting tu baguslah..lepas tu, kalau kite couple dengan classmate kite nie rasa macam boring lak nanti..takde bende yang berlainan yang kite nak share dengan pasangan kite tu..yewla, semuanya kite buat dye pun buat...name pun classmate so samalah an...hehe...




Kesimpulannya.......aku tak pernah merasai couple dengan classmate nie..so, tak dapatlah aku nak huraikan dengan lebih lanjut..nie semua just apew yang aku raselah...bukan aku nak mengata or tak suka or benci dengan orang yang couple dengan classmate nie..secare jujur aku suke tengok..**sumpah.. :D




P/s: hope rakan-rakan aku yang mana couple dengan classmate sendiri tu kekal berbahagia ok..amin2..**kahwin nanti jangan lupe jemput aku ok.. =P


0 comments: