Thursday, July 7, 2011

Selamat Ulang Tahun Ayah :)


^______________________^



Haaa..nampak tak gamba kat atas nie??..nielah ayah aku yang tersayang..huhu..bdw, entry aku  hari bukan entry jiwang ataupun entry yang sedih-sedih..entry kali nie aku tujukan khas buat ayah aku yang tersayang nie..

Sebenarnya, baru sahaja beberapa hari yang lepas bersamaan 5 July 2011 adalah hari lahir ayah aku...kire birthday ayah aku laa..hehe.."Selamat Hari Ulang Tahun Ayah"..tapi yang sedihnya tahun nie aku tak dapat sambut birthday ayah sama-sama ngan ibu..kalau tak, every year mesti sambutnye..paling kurang pun bawak balik kek birthday and potong kat rumah sambil tiup lilin..hehe..sweeet sangat mase tu..walaupun hanya kami tiga beranak sahaja menyambutnya..hee~~

Tahun nie masa birthday ayah, aku hanya dapat berikan ucapan dan iringan doa dari jauh...aku rase nak nangis jew masa wish ayah melalui telefon hari tu...rindu yang teramat kat ayah dan ibu..."xpew, bile ika free ika balik Melake k..."

P/s : homesick =___= rindu family 

2 comments:

Nur Nazeerah binti Ishak said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY PAK UDA :) hehe. may ALLAH bless u~~ ika jgn sdey2...hehe. tp kte sll je rse mcm ika rse..sdey xdpt ad ngn org tsayang..xpe..sntiase doa k :)

EkaTikah said...

@ Nur Nazeerah: thanks kak..hehe..ika nie kire ok lagi kan dri akk..akk lgi jauh nak balik malaysiakan..KL melake nie pun dah rase jauh, niekan akk India Malaysia...ape2 pun kite doakan yg terbaik utk family kite yg jauh tu ok :D